Sociaal Theater met Gehandicapten in Roemenië

Welkom!!

Heey Allemaal!!

Welkom bij mijn reisblog :) Hier zal ik proberen dagelijks wat berichtjes te posten over het project waar ik aan meedoe 'Sociaal Theater met gehandicapten'. Ik neem een laptop mee maar het is niet zeker dat ik daar internet zal hebben, wel heb ik gehoord dat het daar stikt van te internetcafe's dus ik zal die proberen zoveel mogelijk te bezoeken! Ik neem een boekje mee om dingen in op te schrijven zodat ik dingen niet vergeet.

Alvast een excuses voor mijn grammatica, helaas moet ik toegeven dat ik normaal al mijn teksten laat nakijken door mijn moeder, ik ben een ramp in taal, dit zal een grote schok worden voor mijn leraren ben ik bang maar ik kan er simpelweg nu niet meer omheen haha!

Ik hoop dat jullie het leuk zullen vinden en reacties vind ik natuurlijk ook super leuk!!

Liefs Evelien

PS. Misschien ook leuk, samen met onze groep houden wij een gezamenlijke blog bij waar we allemaal om de beurt wat schrijven, het adres is: http://roemenie-juli2011.reismee.nl/

Reacties

Reacties

carla schaap

haha, de 1e reactie!! ik ga je volgen, mooi plan van jullie! succes.

Tineke Jellema

En je tweede reactie. Lijkt me geweldig spannend zo'n reis! Is precies een project voor jou lijkt me! Leuk dat je ons op de hoogte wilt houden en wat betreft je grammatica...... ach vooruit.... het is je bij voorbaat vergeven!

Willy Veenstra

Wij vinden het bijna net zo spannend als jij,we vinden het echt top dat jij dit gaat doen.
We kijken uit naar je verslagen.
Groet en goed reis.
Wil en Jose.

mischa

Lieve Evelien, heel veel succes en plezier daar. Ik ben super trots op je!
Liefs Jezus (hihi..)

papa & mama

We hebben je sms-je gekregen. Misschien kun je daar toch een lokale sim kaart kopen. We zijn gisteren in de stromende regen naar huis gereden. Eerst even bij Susan geweest, was gezellig. Om 22.45 waren we thuis en JJ was net weg de stad in.
Heel veel liefs en we houden van je, hoe ver je ook weg bent.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!